10.16.2011

David Guetta - Without You (ft. Usher)

巴西6:07am;我输了,我不能等。
南非6:07pm;没有你,我就赢不了。
泰国4:07am;我迷失。我空虚。
美国2:07pm;没有你,我就不会不同。
... ...
没有你,世界永远孤独。有你,大陆因你而移。国界粉碎,世界联合。
又一次,大卫库塔将派队欢乐的精神注入这首Without You。他的音乐,就是能够带你去一处虑过烦恼的天堂,大家就纯粹来一次共舞派对。他的beat,就是起着这种作用。就像MV中的男女在共舞欢乐,全世界都连在一起。就像这样的派对,我向往。

David Guetta did it again. This song, Without You, featuring Usher, is a universal party music. Despite our colours, our language, our differences, we long for happiness. When we are in peace, we are dancing in happiness. That's why I love this video very much. Bravo! Let's dance :)

No comments: