3.22.2011

St. Patrick Festival at Sid's Pub

稿件截至日期产生很大的压力。但是,我依然还是现身和友人约定的St. Patrick庆典。我当天好像变成了另外一个人,一个我很陌生的自己。我变得很热情,刚好有如不过火的社交高手。我想,必定是物极必反。可能压力太大,成全了自己可爱的一面。原来我也可以很PR。他们都说,做creative的创作人不擅长和别人打交道,因为脸色可以来得迅速直接让人啃不下。我称这为stereotype。其实创作人是很可爱的,他们各有不同的可爱。创作人本身都有一种很原初的某种天真、真性情或心意。所以,请好好善待创作人,他会给你惊喜。

Albeit I had many script deadlines, I decided to spend time with my friends as arranged. It was great fun which made me felt at ease. We drank the black liquid without much concern and started to get tipsy. We loved the props we wore for those polaroid shoots. It was a brilliant way to enhance this St' Patrick experience. A lovely day I would always remember we were crazy once.

No comments: