3.11.2012

Sunday Preview - Take Me Home

我们经常感叹精彩的故事往往只在电影中发生。这个男人没有正牌德士驾照,在纽约企图赚钱,辗转遇上女搭客要他载她到加州。故事就是这样,我相信只发生在令人看得很爽的情节中。那句话:just drive,真想从自己的口中说出来。Just drive,放下一切不顾,就这样上路来一场属于自己的公路电影。每一次我希望这种故事发生在自己的身上时,大家都会告诉我,我看太多电影。你再说多少次我也不在乎。请《Take Me Home》。
Almost towards the end of the trailer, I saw something. I checked them out and found out that they are married couples in real life, and they played the romantic leads in this movie "Take Me Home". It seemed this fact was much more interesting than the movie itself. I mean, this road movie was not anything I had never heard or seen before. But I would love to find out how a real life couple to act in a movie.

No comments: