3.11.2012

St Patrick - Arthur Guinness

说白了,圣帕特里克节其实就是喝黑啤的最佳借口。我们在这周六中午就到了在Bukit Damansara的Sid's Pub喝酒。当然我是很喜欢和健力士的酒友。如果不是喝酒,我看我还赖在床上继续做我的春秋大梦。可是说道喝酒,尤其是和酒鬼知己一起干杯,就是人逢喜事精神爽。大家聚在一起不知为什么就只知道拼命喝酒,一直笑,不停照相摆出很enjoy的上镜样子。然后喝到我非常疲累才舍得回家。那也只不过是下午5时的事情。
We gathered all Guinness lovers and be at Sid's Pub, Bukit Damansara and started drinking from 12 noon. We drank like nobody's business. We did not bother anyone's comment. We just loved to drink the magic black liquid and had fun and lost our senses in some stupid ways. And of course, the sausages are my favourite pair with beer, that was what made my day. Happy St. Patrick!

No comments: