12.03.2011

Solvil et Titus - It Takes Times to Understand Love

看了很细腻的铁达时2011版Time Is Love广告,我再看去年2010年版的Time Is Love。广告最后的主题是“唯有时间。让爱,更了解爱”。如果要做一个比较,我会比较喜欢2011年的“这三年间”,因为我实在觉得广告案子拍得很好之余,而且也和品牌比较相关,也更能带出品牌的‘时间性’。这则广告就很纯粹说两人的相遇然后到分手,感觉上产品置入也做得比较勉强。片子也是拍得非常有水准,背景音乐则用上“我愿意”。说真的,选一首好歌,真有画龙点睛的效果。如果我可以比较自由用乐就好了。
After watching the Solvil et Titus Time Is Love advert of 2011, I watched this Time Is Love from 2010. The advert tell the story of encounters of two lovers and it died out along the times. At the end, it says 'it takes times to understand love'. Then in the shorter Christmas version, they missed each other, but at the end, we all knew what they got for Christmas presents. Click here to view the Christmas version.

No comments: