11.05.2011

Radical Face - Welcome Home

我在看以上视频时,发觉那首歌非常熟悉。我听过,我也因为这音乐感动过。可是我好像不记得我在哪里听过。然后我找出这首歌的一些资料,歌名叫Welcome Home,由Radical Face主唱。听这首歌,所有的神经都为之精神,很有激发的效果。就是那些能激起生活涟漪的音乐和节奏。希望你也能和我一样给这些生命的音乐感动,然后继续好好活下去。
I wish you are thrilled listening to this song. I have some memories of knowing this song before but I do not remember. But then, things come back slowly. it was I AM NIKON, that I know I was thrilled because of the music and the visual.

No comments: