11.03.2011

Lunch @ Kafeteria Sri Pentas

我最喜欢到公司底楼的食堂吃午饭。理由无他,经济实惠兼方便。当然食物属于清真教食品标准,所以很多同事都会到别的地方午餐。我则无所谓,而且还有抽烟区。这吃饭的标准和我的性格相宜。请看那些丰富实惠的经济饭,那就是我。我可以从这些午饭中看见自己的品格。

If you consider to save up from all those office lunches, the canteen attached to a company is normally a good choice. I love the word canteen. If you break it up, it become "can" and "teen". Can teen! As if I could go back to those teeny youth.

No comments: