9.30.2011

張震嶽 - 我會想念妳

I do not listen to Chinese songs often and I do not have a concrete reason. But when I listen, I always go back to those I like, such as A Yue. He is one of my favourites, as a matter of fact, he might be the only one who is appealing to me. I like his directness and simplicity, those words suddenly become his songs. And also, I am liking his attitude. This song, I'll Miss You, I like it a lot. I will miss you, till I see you again...
不知道为什么自己甚少听中文歌。听最多、最喜欢的依然是張震嶽。就是張震嶽。我喜欢他的直接、属于他的一种不羁方式。也很喜欢这首我会想念你。是的,我会想念你,直到我们再相遇。生命来到这个时刻,直到相遇很难,遇到合拍的更难。感觉对的好像在这个念头特别难发生。我会想念你,也因我的耐心多了。我们何时能再相遇呢?

No comments: