8.06.2011

Ken Hirai - Pop Star

朋友在facebook分享平井坚的现场演唱录影“轻闭双眼”,造成我这一周一直在燃烧平井坚热。这首发自2005年的Pop Star非常好听。我看了这Pop Star的音乐录影无数次,心情非常愉快。MV很cute,那种简单的颜色和可爱的动物人像很容易就取悦我。舞蹈动作一点都不夸张,很cute。平井坚收起了平时的酷,化成人见人爱的Pop Star!超爱听。
Ken Hirai Pop Star
Ken Hirai's 2005 single "Pop Star" was still very impressive, even I just found out this day. I have heard of his name and listened to several songs of his, but I did not really make an afford to go through his music. This time, by chance, I listen one of his live singing and I was amazed by his vocal, beautiful and masculine and skillful. I am impressed. Click to watch Pop Star and enjoy :)

2 comments:

Unknown said...

嗯嗯,我不知道如何形容這樣詼諧的平井堅,另一首twenty twenty twenty也是散發出這樣的氣息,還會全身不由自主地也跟著律動起來。

feiziyou said...

哈哈,平井坚可爱诙谐的一面这是难得。我去听了ken hirai的twenty twenty twenty,哈哈,真的很boy band pop的感觉。